onsdag den 14. maj 2008

Min mening

Jeg er stadigvæk kritisk over for Arto.de og andre digitale medier.
Ja, det er der de sociale samvær finder sted og det er jo godt og rigtig at helst alle skal være med i det sociale samvær og at vi ikke forstørrer den gruppe af de sociale handicappede.
Min datter på 20 år, har på grund af medierne kontakt til mange gamle klassekammerater der bor fysisk langt fra hinanden. Så kontakten ved ligeholdes kun på grund af medierne, pragtfuld! ;)
Mine kritiske tanker går derhen:
Hvad er med den fysiske kontakt i fremtiden?
Bibeholder vi/de den fysiske kontakt?
Det at se hinanden i øjnene og sige nogen ting, i det fysiske rum er da meget intensiver, end over nettet, her kan man da hurtig smutte. Det har noget med følelser at gøre! :-/
I min næste praktik må jeg være på et fritidshjem, det er da lige der jeg møder den aldersklasse der bruger medierne meget.
Der få jeg da sikkert mere indblik i praksis og kan se hvor vigtig de moderne medier er for børn og unge! :)

Ingen kommentarer: