onsdag den 14. maj 2008

Mediepanik

Da jeg skimte artiklerne i informedia omkring Arto.de, blev jeg klar over at de fleste ikke var positiv :(
Så er det jo spørgsmålet om hvad folk vil læse????
´´Min datter havde to pragtfulde indlæg i hindes gæstebog, der fremmer hindes identitet`` eller
´´Avis søgte sex med unge``?
Når de voksene er usikker og ikke rigtig ved hvad Arto.de er og læser alle de negative artikler som der blev skrevet, så er det dog klart at de går i panik og har angst om deres børn! :->
Jeg tror det er journalister der er med til en stor del af mediepanikken, hvem skriver de bedste og mest læste artikler, jeg spørger mig selv, har det måske med magt, status og penge at gøre! :(
En vigtig del mener jeg er, at man er meget kritisk over for sådan nogen artikler og måske burde man undersøge kilderne før man tror på historierne! ;)

Ingen kommentarer: